Skola ir vieta, kur ir laba un droša vide katram audzēknim.  

Šeit audzēkņi aug, attīstās, mācās un radoši izpaužas.  

Skolā izmanto mūsdienīgas mācību metodes.  

Skolotāji šajā skolā strādā ar prieku.  

Viņi iedvesmo audzēkņus attīstīt savus talantus.  

Katrs, kurš ir saistīts ar Bauskas Mūzikas un mākslas skolu, šeit atstāj savu skaņu un krāsu.  

Mēs mācāmies:  

  • spēlēt sarežģītus skaņdarbus. Tie skan skaisti un tīri. Piemēram, kad bērns ilgi trenējas un tad nospēlē skaņdarbu koncertā.  
  • dziedāt dziesmas, kurās katra skaņa ir svarīga. Piemēram, kad koris dzied un visi balsis kopā skan vienoti.  
  • saskatīt pasauli, lietas, cilvēkus, notikumus un dabas skaistumu. Piemēram, saulrietu, koku lapas, cilvēku sejas. 
  • izteikt savas sajūtas mākslas darbos. Piemēram, zīmējumos, gleznās, keramikā vai citos darbos.